
-
مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دسته: مدیریت
بازدید: 5بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 162 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 45مبانینظری و پیشینه مدیریتارتباط با مشتری
قیمت فایل فقط 15,000 تومان
بصورت فایل ورد
همراه بامنابع
2-1- مقدمه......................................................................... 13
2-2- تعاریف ومفاهیم مدیریت ارتباطبا مشتری.................... 15
2-3- چرخة زندگـــی مشتری وچرخة خدمت مطلوب در فرایند CRM.... 18
2-4- جلب اعتماد و رضایتمندی مشتریكلید مدیریت ارتباطبا مشتری.. 19
2-5- سازماندهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباطبا مشتری..... 27
2-6- الگوها ومدلهای سنجش رضایتمندی در مدیریتمؤثر ارتباطبا مشتری... 28
2-7- فن آوری های مدرن وبه روز و مدیریت ارتباطبا مشتری....... 30
2-8- فناوری اطلاعات وبهرهوری بنگاه های اقتصادی وبهبود CRM..... 33
2-9- مدیریتدانش و مدیریتارتباط با مشتری................ 38
2-10- مدیریتدانش مشتریدر راستای حفظ و وفاداری مشتری........ 45
2-11- مدیریت ارتباطو تمركز بر مشتریان كلیدی........................ 46
2-12- پیشینهتحقیق..................................................... 49
قیمت فایل فقط 15,000 تومان
برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.
مشاهده پست مشابه : مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد و تعهد سازمانی
بازدید : 383 | تاریخ : يکشنبه 20 خرداد 1397 زمان : 18:30 | نویسنده : sam |